uygulamalar

  1. Web Sayfası İşlemleri (WYS Yöneticileri)
    Web sayfası talepleri ve işlemleri, WYS yöneticileri tarafından bu uygulama ile yapılmaktadır.  
    https://www.ktu.edu.tr/web/form/web-sayfasi-talep-formu
     
  2. Kullanıcı İşlemleri (WYS Yöneticileri)
    WYS yetkilendirme talepleri ve işlemleri, WYS yöneticileri tarafından bu uygulama ile yapılmaktadır.  
    https://www.ktu.edu.tr/web/form/wys-yetki-talep-formu
     
  3. ÖYP Ödenekler (Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı)
    Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı kapsamındaki personelin ödenek ve harcamaların eklenmesi düzenlenmesi ve takibi bu uygulama ile birim personeli tarafından WYS üzerinden yapılmaktadır.
     
  4. Güvenlik Personel (Koruma ve Güvenlik Şube Müdürlüğü)
    Koruma ve Güvenlik Şube Müdürlüğü personeli bilgileri, izin, fazla mesai, rapor vb. işlemleri müdürlük personeli tarafından bu uygulama ile WYS üzerinden takip edilmekte ve yapılmaktadır.
    https://www.ktu.edu.tr/guvenlik/kgpersonel
     
  5. Senato Kararları (Genel Sekreterlik)
    KTÜ Senatosu Kararları gündem, içerik ve eklerinin; ekleme, düzenleme ve takip işlemleri bu ugulama ile dinamik olarak Genel Sekreterlik Yazı İşleri tarafından yapılmaktadır. 
    https://www.ktu.edu.tr/genelsekreterlik/senatokararlari 
     
  6. Protokoller (Kurumsal Gelişim ve Planlama Koordinatörlüğü)
    KTÜ Rektörlüğü ile dış paydaşlar arasında imzalanan protokollerin ekleme, düzenleme ve takip işlemleri bu ugulama ile WYS üzerinden yapılmaktadır. 
    Ulusal Protokoller - Uluslararası Protokoller
     
  7. Laboratuvarlar (Laboratuvar Yönetim Sistemi)
    KTÜ bünyesinde bulunan tüm laboratuvarların adı, yapılan analizler ve sorumlu kişi bilgileri ekleme, düzenleme ve takip işlemleri bu ugulama ile WYS üzerinden yapılmaktadır. 
    https://www.ktu.edu.tr/tr/laboratuvarlar
     
  8. Bize Yazın (Tüm Birimler)
    Tüm birimlere yönelik web sayfalarında Bize Yazın formu oluşturulmuş ve bu form ile ziyaretciler tarafından iletilen taleplerin takip ve cevaplanması bu uygulama ile WYS üzerinden yapılmaktadır.
    https://www.ktu.edu.tr/tr/bizeyazin
     
  9. Bize Yazın İşlem Sayı (Kurumsal Gelişim ve Planlama Koordinatörlüğü)
    Bize Yazın formları ile gelen taleplere ve yapılan tüm işlemlere ait; verilerinin takibi ve raporlanması bu uygulama ile ilgili birim tarafından WYS üzerinden yapılmaktadır.
     
  10. Kartvizit İşlemleri (Genel Sekreterlik-Matbaa Müdürlüğü)
    KTÜ logolu kartvizit taleplerinn alınması ve baskı öncesi gerekli ödeme ve onay işlemleri Matbaa Müdürlüğü tarafından dinamik olarak bu uygulama ile WYS üzerinden yapılmaktadır.
    https://www.ktu.edu.tr/kik/kartvizittalepformu
     
  11. Ziyaret Talepleri (Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü)
    Üniversitemizi ziyaret etmek isteyen okulların taleplerini ilettikleri ve ilgili birim personelinin gelen talepleri dinamik olarak takip edip tüm onay ve bildirim işlemlerini WYS üzerinden yaptıkları uygulamadır.
    https://www.ktu.edu.tr/kik/ziyaretkayitformu
     
  12. Malzeme Talep (Mali İşlemler Destek Birimi)
    "Mali İşlemlerin Birleştirilerek Tek Merkezden Yürütülmesi" kapsamında Üniversitemiz tüm birimlerinin Satın Alma İşlemleri Şube Müdürlüğü'ne iletecekleri malzeme talep listelerinin oluşturulması bu uygulama ile yapılmaktadır. 
    https://www.ktu.edu.tr/midb/malzemetalepformu
     
  13. Salon Kullanım Talebi (Kültür ve Kongre Merkezleri, Fen Fakültesi, İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı)
    Tüm birim ve dış paydaşların Üniversitemiz salonları kullanım taleplerinin alınması; gerekli tüm işlem ve raporlamaların ilgili birimler tarafından WYS üzerinden yaptıkları uygulamadır.
    https://www.ktu.edu.tr/tr/salonkullanimtalebi
     
  14. Destek Yönetim Sistemi (Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı)
    Birimlerin kendi imkanları ile çözemedikleri yapısal ve teknik problemlerle ilgili Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı’ndan dijital ortamda destek talep ettikleri ve gelen taleplerin değerlendirip çözüme ulaştırdığı bir sistemdir. Bu sistem ile, birimlerin destek taleplerinin hızlı bir şekilde alınması, gelen taleplerin takibinin kolaylaştırılması ve detaylı bir şekilde raporlanması amaçlanmıştır.
    https://www.ktu.edu.tr/dys
     
  15. Tedarik Yönetim Sistemi (İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı) 
    Birimlerin demirbaş ve makine teçhizat taleplerini almak, demirbaş tedarik aşamalarını yürütmek, mevcut stok durumu ve demirbaş taleplerini karşılaştırabilmek; İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı tarafından yürütülmektedir. Bu hizmetlerin yürütülmesi ve sonrasında yöneticilere stok seviyeleri, talepler ve gerekçeler hakkında özet raporlar sunmak, bilgiye dayalı karar verilmesini sağlayabilmek üzere Talep Yönetim Sistemi geliştirilmiştir.
    https://www.ktu.edu.tr/tys
     
  16. Etik Kurul Başvuru Sistemi (Etik Kurullar) 
    Yapım Aşamasında..